zavarovalnica in zavarovanje

Zavarovalnica, pomen dobrih informacij

Zavarovalnica je v veliki meri odvisna od tega, kako dobre informacije o njej in njeni dejavnosti krožijo v javnosti.

Živimo v vsakdanjiku, ki je zatrpan z raznimi informacijami, njihov prispevek k kakovosti življenja je danes velik. Tako posameznik, kot zavarovalnica in vsi drugi, ki poslujejo na trgu, se morajo tega zavedati. Dobra informacija je danes zlata vredna dobrina, seveda mora biti kakovostna. Težava sodobnega načina informiranja je prav v množičnosti. Ta temelji na dejstvu, da danes lahko javnost z informacijam lahko zalaga praktično vsak, ob vsakem času in na vse načine. S seveda jasnim spoštovanjem pravil, zakonov, etike in morale. Na žalost v množici informacij danes najdemo tudi izjeme, ki potrjujejo pravila. Med nje si zavarovalnica , ki da na svoj ugled nikakor ne želi soditi. Informacije slabše kakovosti dajejo predvsem posameznik, ki želijo doseči uspeh na kratek rok. Zavarovalniški produkti, so na drugi strani storitve s pripadajočim poslovnim odnosom, ki trajata bistveno več časa. Zato mora zavarovalnica delovati dolgoročno. Na ta način se lahko izkaže kot zaupanja vreden poslovni partner. Varovanje premoženja in oseb, kot osnovna dejavnost, temelji prav na zaupanju, bolj kot je dolgotrajno bolje je za obe strani. Stranka ve, da bo s sklenjeno pogodbo dobila svoje pravice oziroma imela zagotovljene. Izpolnjevala jih bo zavarovalnica, obenem pa zahtevala izpolnjevanje njenih iz pogodbe izhajajočih pravic. Vzajemno spoštovanje in izpolnjevanje pravic stranke v poslovnem odnosu pomeni veliko. Toliko bolj v aktualnem času, ko smo vedno bolj obremenjeni s številnimi aktivnostmi in nam vedno bolj zmanjkuje časa za podrobnejše in časovno potratno iskanje morebitnih nepravilnosti. Bolj smo veseli, če nam zavarovalnica nudi tradicionalno pošten odnos ter smo vanj prepričani, brez da bi se šli predhodno podrobnejših analiz in dlakocepskega iskanja morebitnih napak.

Zavarovalnica se pri odločitvah povezanih s prihodnostjo v veliki meri zanaša na doseženo javno mnenje na območju delovanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja