počitnice na hrvaškem

Turistična agencija, skozi čas

Turistična agencija se skozi čas spreminja in preoblikuje ter prilagaja vsakdanjiku. Spreminjanje, preoblikovanje in prilagajanje, ki ga turistična agencija doživlja skozi čas, temelji predvsem na prihodkih, prostem času, ponudbo in splošnim razvojem. Turistična agencija ne more obstajati, če ne obstajajo našteti temelji. Od tega koliko, kako, v kolikšni meri so temelji razviti, je odvisna razvitost, ki jo turistična agencija dosega.

Prihodki in prosti čas sta zagotovo pomembna dejavnika, ki omogočata, da se turist odloči za potovanje. Turistična agencija temu primerno prilagaja ponudbo. Prihodki in prosti čas določajo obseg turističnih storitev, njihovo trajanje in kakovost. Turistična agencija mora za doseganje dobre prilagoditve vedno znova izpopolnjevati svojo ponudbo v smislu prilagajanju zahtevam, potrebam in željam turistov. Skozi čas se zahteve, potrebe in želje spreminjajo. Na spreminjanje zahtev, potreb in želja v veliki meri vpliva okolje, moda, družbena, verska in druga načela. Svoj čas je bilo potovanje v veliki meri pogojeno z verskimi tradicijami in običaji. Danes se za razliko od tega v veliki meri ponudba prilagaja prostemu času. Pred stoletjem in več so ljudje manj potovali kot danes, zato so v pretežno versko pogojena potovanja vključevali tudi drugo. Oditi na romanje ali podobno versko pogojeno potovanje, je bilo hkrati tudi doživetje, odkrivanje novih krajev, spoznavanje z novim, drugačnim vsakdanjikom, izkušnja z novostmi in podobno. Danes je veliko želja, zahtev in pričakovanj turistov podobnih, spreminja se predvsem razumevanje pojma turizem v povezavi z vsakdanjikom. Danes prevozna sredstva niso več takšno čudo, kot so bila nekoč. Enako premagovanje razdalj poteka v čisto drugačnih časovnih dimenzijah.

Turistične destinacije so se ravno tako spremenile, saj danes ljudje potujejo z pretežno drugačnimi nameni. Turistična agencija se bo spreminjala tudi v prihodnosti. Osnovne značilnosti bodo skladno z razvojem, spreminjanjem navad, običajev, dobile nove oblike z večjimi ali manjšimi spremembami. Turistična agencija je od nekdaj ljudem omogočala odkrivanje neznanega sveta.

http://agencija-oskar.si/

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja