Arhiv Značk: trgovina

Delo v trgovini, vedno zanimivo

Delo v trgovini je vedno zanimivo.

Vedno zanimivo je delo v trgovini, ker se prodajni artikli spreminjajo, spreminjajo se načini prodaj, svet in okolica trgovine se času primerno spreminja. Delo v trgovini zahteva od zaposlenega, da je dober prodajalec. Za
delo v trgovini se oseba izobražuje, poklicna in strokovna kvalifikacija trgovca je zaželena. Pravilnik o minimalni stopnji izobrazbi oseb zaposlenih v trgovini natančno določa pogoje za zasedbo delovnega mesta. Delo v trgovini mora oseba opravljati vestno in skrbno. Kupce mora zaposleni, ki opravlja delo v trgovini motivirati in informirati o vseh lastnostih, ki jih ima prodajni izdelek ali storitev.
Delo v trgovini od zaposlenega zahteva poznavanje vseh osnovnih in posebnih lastnosti izdelka, ki ga prodaja. Kupce zanimajo mnoge stvari, pri vprašanjih pa je lahko različno zahteven. Predvsem je za vsakega kupca pomembno, da ga prodajalec prepriča, da je izdelek ali storitev, katero prodaja zanj najboljša izbira. Predvsem konkurenčne prednosti pred drugimi trgovci morajo biti izrazite ter dovolj velike, da kupec potrdi svoj nakup. Dobre lastnosti izdelka mora prodajalec podajati na primeren način. Izdelki ali storitve se med seboj bistveno razlikujejo. Tudi ko gre za v osnovi enake izdelke, z enakim namenom uporabe in primerljivimi funkcijami, so razlike prisotne. Z njimi se želijo proizvajalci ter ponudniki med se boj razlikovati in poudarjati svoje konkurenčne prednosti. Konkurenčne prednosti so lastnosti storitev ali izdelkov, ki se razlikujejo od drugih sorodnih izdelkov ali storitev. Pri poudarjanju razlik imajo veliko možnosti. Prvi vtis je zagotovo za kupca izdelkov ali storitev najbolj pomembna. Mnoge že prvi vtis prepriča v pravilnost odločitve za nakup. Oblika, barve, takoj prepoznavne lastnosti, so ključ do uspeha, zato mnogi proizvajalci in ponudniki poskrbijo, da jih kupec takoj opazi in prepozna. Samo podajanje teh lastnosti je zelo pomembno. Imamo lahko agresivno ali bolj umirjeno podajanje lastnosti.

Delo v trgovini mora biti vestno in kvalitetno.

Kje kupiti nov bord?

Razmišljate, da bi začeli bordati? Imate že veliko izkušenj, a zdaj potrebujete nov bord? Za lažjo odločitev, kam se odpraviti po nov bord, smo strnili nekaj prednosti in slabosti različnih prodajnih mest. To vam bo prišlo v pomoč, ko boste že vsaj približno odločeni, kakšen bord želite.

Trgovina, specializirana za bordanje

Prednosti: Takšne trgovine običajno vodijo deskarji, ki bordanje obvladajo v nulo. Imajo ogromno znanja in se bodo običajno zelo potrudili za vas. Poleg nakupa boste spletli nove vezi, tako da vas bodo ob naslednjem obisku obravnavali bolj kot prijatelja kot pa stranko.

Slabosti: Večina takšnih trgovin ima omejeno ponudbo različnih znamk, zato morda ne boste našli prav take, kot ste si jo zamislili. Večja je tudi verjetnost, da bodo hitreje razprodali priljubljene modele.

Trgovina v kraju, kjer letujete

Prednosti: Glavna prednost teh trgovin je ta, da so zelo blizu smučišč. Večinoma sicer prodajajo manjše reči, na primer očala ali razne dodatke, vendar pa lahko najdete tudi smuči in borde. Pogosto lahko v teh trgovinah dobite popust za razstavljene eksponate, običajno imajo na voljo tudi več različnih znamk.

Slabosti: Cene so v takšnih trgovinah običajno precej višje, prodajalci pa nimajo toliko znanja. Zaradi velikega števila turistov se vam ne bodo tako posvetili, težave pa lahko imate tudi z uveljavljanjem garancije.

Spletne trgovine

Prednosti: Tak način nakupovanja borda ni za vse, a če točno veste, kaj hočete, boste na spletu skoraj zagotovo našli najugodnejšo ceno.

Slabosti: Pri nakupu preko interneta obstajajo tudi določena tveganja. Izdelka ne boste videli v živo in v večini primerov prodajalcev ne boste mogli vprašati za pomoč. Pred nakupom se morate pozanimati tudi o zanesljivosti podjetja, njihovi politiki glede vračila in podobnem.

Ko kupite nov bord, odštejete precej denarja, a vendar gre za naložbo, ki naj bi vam služila nekaj let.

Delo v trgovini, zanimivo in pestro

Delo v trgovini je zanimivo in pestro . Ker se svet prodajnih artiklov spreminja, podobno kot ljudje in okolica, se kot radi rečemo v trgovini vedno dogaja.

Predvsem je delo v trgovini odvisno od same trgovine. Med seboj se trgovine ločijo po prodajnih artiklih, ter načinu prodaje prodajnih artiklov. Tako je lahko
delo v trgovini vezano na prodajo na debelo ali prodajo na drobno, nadalje so trgovine lahko specializirane za določen izdelek ali skupino izdelkov, lahko pa gre za večjo prodajalno v kateri je združenih več posameznih skupin izdelkov.

Delo v trgovini se na kratko opiše znati prodati . Od prodajalca se zahteva, da kupce motivira, informira jim svetuje. Pri dobrem opravljanju poklicni dolžnosti se od zaposlenega v trgovini zahteva, da prepoznava želje kupcev, ter jim preko prodajnega svetovanja tudi proda. Dobro opravljeno
delo v trgovini je najbolje prepoznano takrat, ko se kupci ponovno vrnejo. Za delo v trgovini se zahteva poklicno in strokovno kvalifikacijo trgovca. Vse potrebno, kar se od osebe, ki bo delo v trgovini opravljala se zahteva vse kar navaja pravilnik o minimalni stopnji izobrazbe oseb zaposlenih. Posebna znanja in vedenja, ki jih zaposleni v trgovini ima je razlikovanje med barvami, jasen in razločen govor, pogovor z strankami mora potekati sproščujoče, tekoče, brez nepotrebnih mašil. Poleg tega mora zaposleni v trgovini znati dobro računati, imeti mora dober smisel za predstavitev prodajnih artiklov, ki jih kupci nameravajo kupit ali se zgolj informirati o nakupu. Dobro in uspešno delo v trgovini zahteva vodenje postopkov in dejavnosti, katere so v povezanosti z odpiranjem in zapiranjem prodajalne, strežbo kupcem, promocijo izdelkov ter vseh prisotnih lastnosti izdelka. Delo v trgovini zahteva tudi prodajno psihologijo, kar pomeni, da zna oceniti kupca, njegove želje in potrebe, nadalje se zahteva osebno higieno, poslovno informatiko in podobno.

Delo v trgovini zahteva, da se na najboljši možni način prodajni artikli prodajo kupcem.

Kaj zahteva delo v trgovini

Delo v trgovini poteka na različnih nivojih. Blago, ki se nahaja na prodajnih policah, je potrebno naročiti. Dogovarjanje z dobavitelji običajno opravljajo zaposleni na višjih delovnih mestih. Njihovo delo v trgovini zahteva predvsem spremljanje, kaj se dogaja z zalogo izdelkov, ki se v trgovini prodajajo. Spremljanje zalog je povezano s prodajo. Na podlagi tega, se potem lahko sproti prilagaja prodajni program. Tistih izdelkov, ki gredo bolj v prodajo, se pri dobaviteljih naroči v večjih količinah, tistih izdelkov, ki v prodajo zaostajajo, pa se ob naslednjem naročilu naroči manj. Takšno delo v trgovini je pomembno iz vidika optimizacije stroškov. Zavedati se je potrebno, da zaloge predstavljajo strošek, ki ga mora trgovina plačevati, zato je pomembno, da so oblikovane v skladu s tem, kaj se dogaja s povpraševanjem.

Naslednji pomemben vidik, ki ga predstavlja delo v trgovini, je odnos s strankami. Če se zanimate za delo v trgovini in sicer vas zanima delovno mesto v prodaji, potem morate imeti tudi določene osebnostne lastnosti, ki so za delo v trgovini primerne. Pripravljeni morate biti na to, da boste ves čas prijazni in komunikativni. Kupcem je potrebno ob nakupu svetovati, kar pomeni, da morajo biti prodajalci seznanjeni z lastnostmi izdelkov, ki se v trgovini prodajajo. Včasih je potrebno tudi podrobno tehnično znanje o izdelkih. Nekatere trgovine organizirajo za svoje zaposlene tečaje, na katerih jih seznanijo z vsemi informacijami, s katerimi morajo razpolagati.

Za delo v trgovini se običajno zahtevajo tudi izkušnje. V primeru, da pišete prošnjo za prosto delovno mesto, natančno opišite, kakšne izkušnje ste pridobili na tem področju. Opišite naloge, ki ste jih opravljali v trgovini, v kateri ste bili pred tem zaposleni. Dobro je, da navedete, kako vzpostavljate odnose s strankami. Za delo v trgovini so zelo pomembne komunikacijske spretnosti, ki so tako verbalne kot neverbalne. Biti prijazen in komunikativen trgovec je ključ do uspeha.

Več oglasov tukaj