Digitalno oglaševanje je aktivno motiviranje potrošnikov z uporabo spleta.
Kakšen možen učinek ima digitalno oglaševanje lahko ugotovimo na različne načine, ankete, meritve in druge podobne aktivnosti so koristne. Praktično gre za tržne analize , ki sporočajo veliko predvsem profesionalcem v točno določeni panogi. Iz lastnih izkušenj bo vedel, katere skupine je najbolje motivirati ter kaj jim ponuditi. Ker ima digitalno oglaševanje možnost uspeha tudi na regionalnem ali globalnem trgu, se lahko usmeri tudi na tuja tržišča. Pri tem koristijo podatki, kakšen doseg lahko pričakujejo pri določenem občinstvu določenega trga. Pred skoraj letom dni je interesentom za digitalno oglaševanje prišel podatek, da je v Sloveniji dve tretjini obiskovalcev spleta v starostni skupini od dvanajst do petinštirideset. Razdeljeni so v tri starostne skupine, ki so praktično enako veliko. Malenkostno večje odstopanje je bilo v najmlajši skupini. Prav tako sta spola praktično izenačena, razlika je praktično zanemarljiva. Ista raziskava je pokazala tudi možnosti za digitalno oglaševanje na nekaterih sosednjih trgih. Tam je zanimivo moških obiskovalcev bistveno več, večja je tudi najmlajša skuina. Za digitalno oglaševanje v Sloveniji je zanimiva tudi obiskanost po regijah. Daleč največ spletnih obiskovalcev prihaja iz osrednje slovenske regije, sledijo Podravje, Gorenjska in Savinjska regija. Vse naštete regije imajo nad desetino obiskovalcev. Pomurje, Koroška, Zasavje, Spodnjeposavska, Dolenjska, Goriška, Obalno-Kraška ter Notranje-Kraška regija pa imajo vsaka pod desetino obiskovalcev spleta. V isti raziskavi ima digitalno oglaševanje tudi prikazane najbolj obiskane spletne strani na območju dežele na sončni strani Alp. Na teh spletnih straneh lahko pričakuje, da bo objavljeno oglasno sporočilo doseglo največ potencialnih kupcev blaga ali storitev. Hkrati pa na podlagi tega podatka digitalno oglaševanje dobi informacijo, katero ponudbo lahko zlahka zavrne ter za katero ponudbo ima na osnovi te informacije pridobljeno pogajalsko moč.
Digitalno oglaševanje je način obveščanja potrošnikov o vseh novostih, akcijah, posebnih ugodnostih in številnih drugih spremembah v ponudbi.