Samostojno reševanje učnih težav

Inštrukcije so pogosto prva rešitev v primeru učnih težav. A čeprav je tak pristop v nekaterih primerih učinkovit in prinaša zelo prepričljive rezultate, večinoma velja, da se splača problema najprej lotiti samostojno. Učne težave izvirajo iz različnih vzrokov, ki jih po navadi lahko odpravi kar učenec sam, splača pa se vsaj poskusiti, saj pomoč inštruktorja še vedno ostaja alternativa v vsakem primeru.

težave pri učenju lahko rešijo inštrukcije

Inštrukcije so učinkovite predvsem pri matematiki in fiziki

Samostojno učenje

Pri nekaterih predmetih se samostojno učenje zelo dobro obnese. Pri teh predmetih tudi ni velike potrebe po učni pomoči – najbolj pogoste so na primer inštrukcije matematike in fizike, medtem ko po teh storitvah praktično ni povpraševanja pri zgodovini in geografiji. Gre za razlike v samih predmetih – pri nekaterih gre primarno za učenje nove snovi in spoznavanje informacij, v drugih pa za razumevanje novih pravil in reševanje problemov.

V nekaterih primerih torej učenec veliko doseže že s tem, da se loti samostojnega učenja. Inštrukcije tako ali tako ne bi mogle veliko pomagati, saj se inštruktor ne more učiti namesto učenca, lahko mu znanje le posreduje.

Inštrukcije matematike in fizike so tako učinkovite predvsem zato, ker pri teh predmetih samostojno učenje ni dovolj. Vseeno pa tudi tu ni nujno takoj iskati pomoči inštruktorjev. Še vedno je samostojno delo ključnega pomena. Morda je problem v tem, da skuša učenec k temu predmetu pristopati na enak način kot k drugim. Matematika in fizika terjata bistveno več praktičnega dela, reševanja vaj in nalog, pa tudi razumevanja problemov in rešitev. Inštrukcije matematike in fizike se običajno osredotočajo na razumevanje določenih konceptov in njihovo aplikacijo. Učenec mora še vedno dobro obvladati teoretično podlago, prav tako pa lahko samostojno veliko stori z reševanjem nalog. Res pa je, da inštrukcije lahko močno pomagajo s tem, da posredujejo snov na drugačen način. Te vsebine lahko predstavimo z različnih zornih kotov in se na ta način bolj učinkovito približamo različnim učencem.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja