nakup podjetja

Prodaja podjetja, podjetniška aktivnost

Prodaja podjetja je podjetniška aktivnost .

Na trgu prodaja podjetja ni nič posebno novega. V prodajo so vključeni tako prodajalci, kot potencialni kupci oziroma njihovi predstavnik. Na strani prodajalcev podjetja najdemo enega ali več lastnikov, lastnike celotnega podjetja ali dela podjetja, investitorje in druge za prodajo zainteresirane osebe. Kupci so lahko konkurenti, podjetja ali posamezniki, ki vstopajo na trg, investitorji ter druge za nakup zainteresirane osebe. Prodaja podjetja mora pri oblikovanju prodajnih aktivnosti upoštevati številne dejavnike. Podjetje ima določene cilje, uvrščena je v določeno panogo, posluje na določenih trgih ter ima številne druge značilnosti. Značilnosti so velikokrat tudi razlogi za prodajo. Uspešno poslovanje v panogi, na določenem trgu ter druge značilnosti poslovanja so dobra motivacija za nakup. Poleg tega je za kupce velikokrat prodaja podjetja zanimiva zaradi lastnine oziroma delov te lastnine. Podjetja imajo lastnino kot so objekti, zemljišča, dovoljenja, certifikate, opremo, znanje in številno drugo lastnino. Veliko te lastnine je edinstvene, ter jo na trgu ni moč pridobiti enostavno. V znanje in vedenje o določenem izdelku ali storitvi je vložnega veliko časa, energije in sredstev. Zemljišča in stavbe so lahko na odlični lokacij, lahko so namensko oblikovana in zasnovana ter imajo lahko še številne druge dobre lastnosti, zaradi katerih je prodaja podjetja zanimiva Dovoljenja in certifikati so podeljeni na podlagi ustreznosti standardom in predpisov. Njihovo pridobivanje ni enostavno, velikokrat se mora podjetje za pridobitev boriti s konkurenco ter jih na splošno ne more dobiti kdorkoli in kadarkoli. Kupec s tem lahko prihrani čas in denar za osvojitev teh lastnosti. prodajalec na drugi strani vidi svoje razloge za prodajo. Prodaja podjetja ima namen pridobiti določena sredstva, lahko se želi razbremeniti, spremeniti dejavnost ali ima druge razloge . Postopek se vrši profesionalno, kar pomeni strokovno, organizirano in transparentno.

Prodaja podjetja ima številne namene, motive in cilje, tako na strani prodajalca kot kupca.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja