Pohištvo je dolgoročen nakup

Pohištvo je dolgoročen nakup investitorja.

Zato mora pohištvo investitorju ter drugim uporabnikom ustrezati bolj kot obleka, ki jo imajo na sebi. Dolgoročna uporaba zahteva natančen premislek vseh lastnosti in potreb, saj se v desetletju ali daljšem obdobju pohištvo ne bo menjalo z novim. Obleko za razliko lahko zamenjamo v praktično vsakem trenutku ter s tem lahko korenito posežemo v praktično vse lastnosti. Pohištvo se mora prav tako prilagajati življenjskemu slogu investitorja oziroma uporabnikov. Vsak življenjski slog je zgodba zase, vsak si ga ustvari po svojih željah in zmožnostih. V praksi se pri izbiri izvedbe pohištva te razlike najbolj nazorno kažejo. Kupci izbirajo pohištvo v različnih izvedbah, te so določene bodisi zelo natančno in načrtno bodisi se zaljubijo na prvi pogled v določeno razstavljeno izvedbo. Zelo natančno in načrtno pomeni, da je bil pred nakupom izveden obsežen načrtovalski projekt. Barva, materiali, velikost, število elementov, aparatov in druge lastnosti so se dodajale, odvzemale, nadgrajevale ter na razne druge načine spreminjale v dolgem procesu načrtovanja. V takem primeru je lahko pohištvo tudi unikatno, torej izdelano zgolj za potrebe in želje investitorja. Na tak način je lahko izbrano pohištvo na prvi pogled, večinoma pa gre pri izbiri na prvi pogled za pohištvo razstavljeno v večjih ali manjših salonih. Večji kot je salon pohištva, bolj privlačen je zgolj en model. Takšni dogodki niso redki, investitorju je določen razstavljen eksponat tako všeč, da za druge praktično noče slišat ter si jih ogledati. Z vidika prodajalca je vsaka izbira investitorja dobra, ni pa nujno vsaka izbira primerna zahtevam. V tem primeru je modro investitorju prisluhniti prodajalcu, saj je njegovo znanje in vedenje bolj bistveno bolj obsežno in aktualno. Največkrat takšne predstave vidimo v prodajalnah pohištva, ko investitorji začudeni zrejo v demonstracijo različnih možnosti in izvedb.

Pohištvo izbiramo dobro z upoštevanjem svojih želja ter upoštevanjem vseh nasvetov trgovcev.

https://www.harveynorman.si/pohistvo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja