pametni telefon je postala nuja

Pametni telefon, estetika in uporabnost

Pametni telefon danes uporabna vrednost opredeljuje v številnih značilnosti.

Uporabna vrednost pomeni, da so na eni strani lastnosti ponujene, na drugi pa izkoriščene. Vsak pametni telefon ima točno določene lastnosti ponujene. Kupec pa odloča o tem ali bodo ponujene lastnosti, katre pametni telefon ima tudi dejansko izkoriščene. Koristne lastnosti , ki jih ima pametni telefon so na eni stani določene z proizvajalcem, na drugi pa s kupcem. Proizvajalec iz izkušenj ve, da so pametni telefoni z vidika želja kupcev različni. To pomeni, da morajo za dobro prodajo zadovoljiti čim več želja kupcev. Tako je danes na prodaj pametni telefon s številnimi funkcijami. Ki es seveda od modela do modela razlikujejo. Kupci na ta način lahko kupijo pametni telefon po svojih željah in potrebah. Zdrava mešanica želja in potreb je najboljše vodilo za nakup. V takem primeru praktično ne moremo zgrešiti. Pred nakupom si ustvarimo listo svojih želja in svojih potreb. Največkrat dober nakup naredimo z dobrim kompromisom med željami in potrebami. Želje največkrat presegajo potrebe, pomenijo pa pomembno dodano vrednost. Z preseganjem potreb se mnogi kupci počutijo bolje, imajo občutek prestiža. Pri blagovnih znamkah je to najbolj očitno. Mnogi bi lahko svoje dejanske potrebe zadovoljili z nižje cenovnimi blagovnimi znamkami, vendar jim prestižnejša blagovna znamka pomeni upravičeno investicijo. V primeru, da to ni posebno finančno breme, lahko tak nakup razumemo kot upravičen. Drugače je v primerih, ko odločitev o boljši blagovni znamki ali pretiravanju z naborom lastnosti, ogrozimo vzdržnost nakupa v finančnem smislu. Na ta račun nakup ne bo več tako upravičen, kot v primeru nakupa po načelih finančne vzdržanosti oziroma smiselnosti. Svojih načel nakupa se velja držati. Načela nakupa so najbolj prizadeta v času akcij ali drugih trgovskih vzpodbud.

Zavedati se moramo, da pametni telefon z nakupom tistega, ki nam je posebej ponujen zadovoljimo predvsem želje trgovcev, manj pa lastne želje po dobrem nakupu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja