Obseg pasu

V času preobilja praktično vsak pazi na to, da ne uživa preveč hrane, mnogi se tudi aktivno posvečajo hujšanju, ki pomaga pri izgubi odvečnih kilogramov. Običajno si za cilj zadamo idealno telesno težo, ki pa ni edini dejavnik, na katerega moramo biti pozorni. Prav tako relevanten je lahko obseg pasu, ki pravzaprav še natančneje razkriva fizično pripravljenost posameznika. Telesna teža je namreč lahko zavajajoča, še posebej pri tistih, ki redno trenirajo. Profesionalni športniki so lahko zelo težki in imajo indeks telesne mase, ki jih uvršča med osebe s prekomerno telesno težo, a so v resnici povsem zdravi. Obseg pasu pa ne more skriti tega razmerja in lahko bistveno več pove o fizičnem stanju osebe. Ta podatek se splača poznati, prav tako je pametno, da si pri hujšanju zastavimo za cilj željen obseg pasu, ne le določeno telesno težo, ki ne pomeni nujno tistega, kar si mislimo. Čisto možno je namreč, da pri hujšanju telesno težo celo pridobimo, medtem ko obseg trebuha oziroma pasu upada – če se posvetimo aktivnemu gibanju in treningu, namreč lahko pridobimo mišično maso, ki je bistveno težja, a zavzame manj prostora kot maščoba. Na videz torej shujšamo, odpravimo maščobne obloge in zmanjšamo obseg pasu, medtem ko se sama telesna teža ne spreminja bistveno, morda se celo poviša.

obseg pasu pove več od izgubljenih kilogramov

Idealen obseg pasu

Težko je reči, kakšen je idealen obseg pasu, gotovo pa moramo pri tem upoštevati tudi druge dejavnike. Povsem razumljivo je, da je ta podatek odvisen od telesne višine posameznika, tudi od postave in mišične mase. Poleg tega je neizbežno povezan s telesno težo, kar moramo prav tako upoštevati. Vseeno pa ni nujno, da obseg pasu za učinkovito hujšanje prav natančno določimo – lahko se lotimo postopnega hujšanja in spremljamo obseg, ki se bo začel postopoma manjšati, kar je dovolj za motivacijo in doseganje želenega končnega rezultata. Več o tem si preberite na spletni strani lineasnella.si.