kolesarjenje

Kolo, pravila dobrega nakupa

Kolo je lahko dober nakup , če se znamo izbirati.

Prvo pravilo dobrega nakupa je uporaba oziroma uporabnost. Kolo moramo uporabljati, sicer smo z nakupom zgrešili. Tudi če imamo s strani prodajalca ali na kakšen drugi način zagotovljen velik popust smo preplačali. Danes nas popusti prepričujejo k nakupu na praktično vsakem koraku. Najprej se je pri popustu moramo zavedat osnove oziroma razloga. Popust pomeni, da blago, po višji ceni za kupce ni zanimivo oziroma imajo na voljo druge konkurenčne alternative. Dodatno nas bremeni uporabnost, v primeru, kolo ne bomo omembe vredno uporabljali je zato praktično vsak odštet evro izgubljen. Obratno je lahko popust dobra odločitev, ko imamo kolo uporabljati, popust pa nima vpliva na naše tehnične zahteve. Ko imamo namen resno uporabljati kolo se lahko odločimo za izbiro glede na name uporabe. Nameni uporabe so različni, temu primerno so različne izvedbe. Pri razmisleku o namenu uporabe moramo gledati tako v preteklost, kot tudi v prihodnost. Preteklost nam ponudi ogovor kakšni so bili najpogostejši nameni, tako uresničeni, kot tudi neuresničeni. Neuresničeni nameni so tisti, ki niso bili uresničeni zaradi neprimernosti izvedbe. To velikokrat nameravamo z nakupom tudi uresničiti. Možnosti imamo brez dvoma veliko. Namen uporabe je najbolj očitno različen, ko imamo za različne namene uporabe drugačno kolo. Obratno pa je v primeru, ko bi radi različne namen združili v enem predmetu. Pri tem se velja zavedati, da gre za kompromis, ki bo v določenem namenu uporabe dober ali celo odličen, pri drugem pa pomanjkljiv. Kolo je lahko uporabljeno za dnevno pot v službo, lahko pa bomo z njim preživljali prosti čas. Pri kompromisih je treba vedeti, da gre za žrtvovanje dobrih lastnosti z namenom drugih večjih koristi. Te pomanjkljivosti lahko z dodatno opremo ublažimo, toliko bolje je če jih pridobimo pri nakupu brez dodatnega doplačila.
Kolo izbirajmo z mislijo, kaj in kako bomo v prihodnosti od njegovih lastnosti koristili.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja