Facebook oglaševanje sodobno spletno trženje

Facebook oglaševanje jesodobno spletno trženje .

Socialno omrežje Facebook je svetovno znan, ima mnogo uporabnikov,zato je zanimiv tudi za oglaševanje. Facebook oglaševanje je namenjen ciljni populaciji, ki med uporabniki socialnega omrežja prevladuje. Oglaševanje je lahko namenjeno trženju izdelkov in storitev, lahko pa je facebook oglaševanje namenjeno nepridobitnemu oglaševanju.

Facebook oglaševanje je podobno kot spletno in klasično trženje, vez med ponudbo in povpraševanjem na trgu. Za facebook oglaševanje je značilno, da je najboljše v direktnem trženju, druge oblike ne dosegajo uspešnosti direktnega trženja. Facebook oglaševanje ima kljub priljubljenosti določene omejitve, ki se kažejo v odstopanju množične populacije določenih starostnih skupin. Spletno trženje zato facebook oglaševanje upošteva kot potencial za točno določene starostne skupine, pri drugih pa se zaveda pičlega uspeha. Znano je, da je socialno omrežje bolj obiskano s strani mlajših populacij, starejše populacije pa so bistveno manj zastopane med obiskovalci. Za oglaševanje izdelkov in storitev je ta lastnost pomembna, saj se aktivnosti usmerijo na področja, ki so zanimiva za populacijo, ki predstavlja največji potencial. Pri populaciji, ki ni množično zastopan tega potenciala preprosto ni. Temu primerno se aktivnosti trženja tudi usmerijo. Za obstoječe izdelke to pomeni, da so včasih potrebne določene spremembe, včasih pa se marketing odloči tudi za spremembe. Spremembe se v takem primeru zgodijo od same razvojne faze pa vse do končnega izdelka. Od same razvojne faze naprej je izdelek ali storitev usmerjena na všečnost ciljni populaciji, katera je na spletnem socialnem omrežju najpogosteje zastopana. Dobra lastnost spletnega socialnega omrežja je, da se po začetku oglaševanja, lahko hitro prepozna uspešnost sprememb ali na novo razvitega izdelka oziroma storitve. Dobro sprejet izdelek ali storitev pomeni, da so spremembe dobro zamišljene, na novo izdelan in razvit izdelek oziroma storitev pa, da so bile vse faze od razvoja do končnega izdelka ali storitve dobro izvedene. Facebook oglaševanje je tržnemu oddelku dobro orodje za spremljanje uspešnosti.

Več o Facebooku in njegovi uporabi lahko najdete tudi tukaj

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja