Arhivi Kategorije: šport

Proteini ali beljakovine: odkritje in uporaba v prehrani

Proteini ali beljakovine, so najpomembnejša sestavna enota vsake celice. Izraza proteini in beljakovine temeljita na dveh različnih izhodiščih. Za izraz beljakovine je zaslužen Antoine Fourcroy, izraz proteini pa je prvi uporabil Jöns Jacob Berzelius.

'proteini' - prvi znanstvenik, ki je uporabil ta izraz

Jöns Jacob Berzelius

Beljakovine se nahajajo v mesu, zelenjavi ter drugi hrani

Francoski kemik Antoine Fourcroy sodi v krog naravoslovcev, ki so v osemnajstem stoletju odkrili nov tip organskih spojin. Te so ob segrevanju ali prisotnosti kisline koagulirale. Takšen pojav je bil prisoten pri albuminih iz jajčnega beljaka, serumskih albuminih iz krvi in glutenu iz žitaric. To odkritje je prineslo poimenovanje v slovenskem jeziku – beljakovine.

Besedo proteini je prvi uporabil Jöns Jacob Berzelius v tridesetih letih devetnajstega stoletja, nizozemski kemik Gerardus Johannes Mulder pa je predvideval, da proteine sestavlja zgolj ena vrsta molekule. V človeškem telesu proteini ali beljakovine skrbijo za celično preosnovo, ločijo se po funkciji v celici. Proteini sodelujejo v celični signalizaciji in vezavi ligandov, encimi katalizirajo kemične reakcije, strukturni proteini pa dajejo obliko organizmu in celici. Ker telo ni sposobno sintetizirati vseh aminokislin, so beljakovine nujen del prehrane. Človeško telo potrebuje beljakovine za vgraditev v biomaso, lahko so tudi vir energije.

Priporočljive količine so odvisne od več dejavnikov. Poglavitni dejavniki so fizična aktivnost, zdravje, poškodbe, telesna teža, potrebe po energiji, dušiku, esencialnih aminokislinah ter drugi dejavnikov. Pomanjkanje beljakovin se kaže na različne načine. Eden najbolj očitnih znakov pomanjkanja beljakovin v telesu so razcepljeni, krhki ter počasi rastoči nohti ter zgubana in na videz utrujena koža. Med znake sodijo tudi pogoste poškodbe, povišan holesterol, tesnoba ali motnje razpoloženja, težave s prebavo, menstruacijo, nespečnostjo, povečana telesna teža in drugi znaki. Beljakovine in proteini so pomemben del prehrane in potreb zdravega človeka. Meso je pomemben vir, vegetarijanci in vegani imajo na voljo razne alternative. Vsaka uravnotežena in zdrava prehrana se mora zavedati pomena, ki ga imajo beljakovine in proteini za normalno delovanje človeškega telesa.

Katere proteine uporabljati: https://www.flexshop.com/si/proteini.html

 

Nassfeld priljubljeno smučišče ob meji

Nassfeld je priljubljeno obmejno smučišče med Italijo in Avstrijo. Nassfeld ima tudi slovensko ime Mokrine ter italijansko Passo di Pramollo. Nassfeld je star gorski prelaz, ki povezuje Kanalsko in Železno dolino s severno Ziljsko dolino. Izhodišče za dostop do prelaza in smučišča Nassfeld je Tablja na italijanski strani ter Šmohor na avstrijski strani. Tablja je mestno naselje in občinsko središče na zahodnem robu Kanalske doline v deželi Furlaniji Julijski Krajini.

Mokrine, Passo di Pramollo, Naßfeld

Tri imena za isti prelaz ter vrhunsko smučišče po avstrijskih merilih. Velik prispevek k temu ima avstrijska povezava, ki je bistveno boljša, hitrejša in enostavnejša od italijanske. Italijanska ima nekoliko smole zaradi geoloških posebnosti ter ni vedno prevozna. Zato je pred odhodom na smučišče Nassfeld z italijanske smeri priporočljivo preveriti prevoznost ceste. Kateri dostop bo izbran je odvisno do izhodišča potovanja.

Smučišče Nassfeld ima skupno 110 prog

Smuka v Nassfeldu je v užitek

Izhodišče Italijanske variante je bliže avtocestni povezavi, vendar je cesta bolj razgibana. Iz zahodne Slovenije je v primeru zaprtja ceste na Italijanski strani potrebno narediti dolg ovinek. Do avstrijskega izhodišča v bližini kraja Šmohor pa je potrebno prepotovati Ziljsko dolino po regionalni cesti. Ziljska dolina je okrog devetdeset kilometrov dolga dolina reke Zilje, razteza se od Beljaka do Šmohorja v smeri vzhod zahod. Smučišče Nassfeld je obdano s tremi gorskimi masivi : Krniškimi skalami, Konjskim špikom in Velikim Koritnikom.

Posebnost območja Krniških skal je endemično rastišče koroške vulfenije, latinsko ime Wulfenia carinthiaca. Na travnih pobočjih v poletnem času oživijo številne planine. Smučišče Nassfeld ima skupno sto deset kilometrov prog, največji delež pripada srednje zahtevnim progam. Skupno je devetinšestdeset srednje zahtevnih prog, lahkih prog je trideset kilometrov, enajst kilometrov pa je težjih prog. Glede na zahtevnost in sposobnost smučarjev se spremeni tudi dolžina prog. Obmejno vrhunsko smučišče Nassfeld najbolj usposobljeni presmučajo po vpadnici na razdalji enainosemdeset kilometrov, manj sposobni pa strmino smučišča premagajo preko sto deset kilometrov najbolje pripravljenih smučarskih prog.

Sportklub v visoki ločljivosti

Sportklub je evropski športni kanal. Dosegljiv je gledalcem nekaterih držav srednje in jugovzhodne Evrope. Program
Sportklub je začel oddajati drugega januarja leta 2006, ter se postopoma širil do televizijskih sprejemnikov gledalcev v drugih državah. Zadnji so se družini gledalcev programa sportklub pridružili televizijski gledalci iz Makedonije in sicer leta dva tisoč enajst. Pred tem so se leta dva tisoč sedem pridružili gledalci iz Hrvaške, od začetka pa program sportklub spremljajo gledalci v Sloveniji, Srbiji, Črni Gori, Bosni in Hercegovini ter na Poljskem in Madžarskem.

Športni TV program Sportklub

SportKlub TV kanal lahko spremljamo na T-2

Bogastvo izbire športnih dogodkov

Program je razdeljen na programa sportklub in sportklub plus. Športni program sportklub je osredotočen na športne dogodke nogometa, hokeja, tenisa, košarke in ragbija. Program sportklub plus predvaja zgolj nogomet v nekaterih državah, v enem primeru pa različne športe. Program sportklub v Sloveniji ima prav tako nekaj posebnosti, namenjen pa je pravim športnim navdušencem, ki ne želijo izpustiti čisto nobene tekme.

Na drugih televizijskih programih je ponudba bistveno bolj skromna ter omejena na točno določene termine. Včasih se zgodi, da prenos programa iz različnih razlogov odpade. Pri programu sportklub teh težav ni, program je športno obarvan ter logično razporejen na dnevni kot tedenski in mesečni ravni. Vsak gledalec si lahko dodatno individualne izbere, koliko programa sportklub bi rad gledal ter v kakšni kakovosti bi rad imel ogled na voljo. Nekatere programske sheme vključujejo program sportklub ter sportklub 2, sportklub 3, sportklub 4, sportklub 5 in sportklub. Programi sportklub, sportklub 2 in sportklub 3 so dodatno na voljo v visoki ločljivosti HD. Kar je za športne navdušence še posebej dobra novica, saj visoka ločljivost omogoča ogled najmanjših podrobnosti. Z drugo besedo, nemogoče je spregledati najmanjše podrobnosti športnega dogodka. Program sportklub je zagotovilo, da ne bo izpuščen noben nogometni turnir, prav tako pa tudi pomembna tekmovanja v košarki, ameriškem nogometu, tenisu, boksu ter drugih športih.

Za bolj vznemirljivo vožnjo si omislite števec za kolo

Kolesarjenje je eno izmed najbolj razvedrilnih opravil. Praktično nikakršnih omejitev ni. S kolesom se lahko odpravimo kamor želimo. In ker je občutek kolesarjenja naravnost fantastičen je potrebno pri vsem tem biti zelo pozoren. Namreč za kar se da dobro izkušnjo potrebujemo kolesarsko opremo. Pod to pa spadajo posodica za vodo, števec za kolo, ki nam bo kazal kako hitro potujemo, čelada, ščitniki, navigacija, stranska ogledala in kompas. Navigacija in kompas se praktično nahajata na telefonu, katerega pa imamo ves čas ob sebi. Potrebujemo pa še kakšno torbico, da ne držimo teh stvari po žepih.

Malce bolj podrobno o števcih za kolo

Števec za kolo pa lahko mirne volje namestimo na balanco, kjer je vedno pri roki. Na ta način lahko vedno opazujemo hitrost in ostale funkcije, ki jih števec ponuja. Najprej povejmo, da je najboljša ideja brezžični števec. Razlika v ceni je kar precejšna, vendar bomo bolj varni, saj bo en kabel manj, ki bi nas oviral. Dobri števci imajo ogromno funkcij. Ena izmed njih je spomin. Kar pomeni, da si lahko shranimo najvišjo hitrost. Ob enem pa nam števec za kolo lahko prikaže tudi povprečno hitrost. Tako bomo dobili občutek, ali smo na splošno hitri ali pa počasni. Morda bolj kot hitrost pa je pomembno merjenje razdalje. Koliko kilometrov smo danes prekolesarili? Smo izpolnili dnevno normo? Vse to si lahko shranimo v naš števec za kolo. Res je, da dražji ko je števec, več funkcij imamo. Hkrati pa tudi več spomina. Tako lahko z bolj naprednimi spremljamo dogodke za celo leto.

Triatlon za vsestransko aktivne

Triatlon je športno tekmovanje v treh različnih disciplinah.

Zato je triatlon primeren za vsestransko aktivne športnike in rekreativce. Športno tekmovanje vsebuje plavanje, kolesarjenje ter tek. Plavanje, kolesarjenje in tek niso klasične izvedbe, ampak so prilagojeni triatlon tekmovanju. Pri plavanju je izrazitejša obremenitev rok, kot z nog. Ker na ta način tekmovalci hranijo moč nog za kolesarjenje, ki sledi plavanju. Obremenitev pri kolesarjenju je ravno obratna kot pri plavanju: obremenjene so noge, roke praktično počivajo. Poleg tega obstajajo številne druge razlike v plavanju, kolesarjenju in teku, v primerjav z klasičnim plavanjem, kolesarjenjem ter tekom. Športna aktivnost poteka neprestano, zahtevane razdalje pa so različne. Sprint razdalja zahteva sedemsto petdeset metrov plavanja, dvajset kilometrov kolesarjenja ter pet kilometrov teka. Olimpijska razdalja, imenovana tudi mednarodna ali standardna zahteva tisoč petsto metrov plavanja, štirideset kilometrov kolesarjenja ter deset kilometrov teka. Srednja triatlon razdalja, imenovana tudi polovična ali dolga razdalja zahteva tisoč devetsto trideset metrov plavanja, devetdeset kilometrov kolesarjenja ter preko enaindvajset kilometrov teka. Najdaljša ali dolga triatlon razdalja zahteva tri tisoč osemsto šestdeset metrov plavanja, sto osemdeset kilometrov kolesarjenja ter dvainštirideset kilometrov teka. Najdaljšo triatlon razdaljo z drugo besedo imenujemo tudi polna, ultra ali ironman razdaljo. Oprema je vsaj v osnovi razmeroma preprosta : plavalna obleka, dirkalno kolo in oprema za tek. Zelo poenostavljeno : kopalke, kolo in tekaške copate. Dejansko pa je oprema za triatlon zelo zahtevna izbira. Kolo je daleč najdražji rekvizit, njegova cena je lahko zelo različna. Najdražja kolesa zahtevajo investicijo primerljivo z novim avtomobilom, začetniki lahko izberejo bistveno bolj dostopne in osnovne modele. Plavanje in tek zahtevata bistveno manjšo investicijo. V vsakem primeru pa je investicija odvisna od razdalje tekmovanja. Krajše razdalje imajo drugačne zahteve kot daljše razdalje. Veliko vlogo igra tudi samo tekmovanje, njegov čas, vreme ter druge značilnosti na samem prizorišču tekmovanja.

Triatlon je športna disciplina, ki tekmovalce preizkusi v neprekinjenem plavanju, kolesarjenju in teku.

https://www.superge.si/

Kolesarske poti, poučno razvedrilo

Kolesarske poti so poučno razvedrilo za vse udeležence kolesarjenja.

V okolici Term Zreč kolesarske poti omogočajo obiskati kulturne znamenitosti in naravne znamenitosti. Druga možnost je satelitska navigacija, tretja vodenje s strani lokalnih kolesarskih vodičev, zadnja možnost pa je samostojno vodenje. Vsaka izmed možnosti ima svoje prednosti, kolesarske poti omogočajo krepiti raziskovalni duh. Vse kar je potrebno kolesarju storiti je slediti začrtani in označeni poti ter upoštevati druga navodila. Druga navodila so predvsem osnovni podatki o turi, kot so dolžina poti, zahtevnost, smer, znamenitosti ob poti in drugo. Upoštevanje osnovnih podatkov o turi je zelo pomembno, saj z njihovim prilagajanjem našim sposobnostim lahko doživimo leto doživetje. Pretiravanje nas lahko privede do številnih negativnih posledic, ki si jih noben kolesar ne želi občutiti na svoji poti. Pomembna podatka sta predvsem dolžina proge ter višinski vzpon, ki ju prilagodimo svojim znanim sposobnostim ter kondiciji. Z pretiravanjem pride do preutrujenosti, kolesarjenje se sprevrže v trpljenje in muko. Oznake o zahtevnosti zato velja jemati kot resno priporočilo. Sicer pa sami najbolje vemo, kakšne so naše sposobnosti in zmogljivosti. Če smo doma komaj zmogli uro kolesarjenja z sto ali dvesto metri višinskega vzpona, kaj bistveno več tudi drugod ne bomo zmogli. Posebno koristen podatek je tudi prerez kolesarske poti, ki pride prav vsem predvsem pri premagovanju klancev. Klanci so osnova za pridobivanje kondicije in sposobnosti. Vsak resen kolesar si bo želel kolesarske poti, katere imajo primeren vzpon. Pridobivanje kondicije se kaže v fizični sposobnosti premagati določeno višinsko razliko, sposobnost pa pomeni vedeti, kako svojo razpoložljivo fizično moč pravilno razporediti ter obvladovati gibanje pri hudih vzponih. Veliko kolesarjev dela napako, ker se zažene v klance z vso močjo potem pa seveda opešajo. Boljša izbira je zmernost, predvsem to velja za neznane kolesarske poti. Ko določeno pot prekolesarimo večkrat bistveno bolje vemo, kako razporediti moči za premagovanje vzpona. Obvladovati gibanje pri težjih vzponih je posebna kategorija, ki zahteva izkušenega kolesarja. Samo obvladovanje gibanja kolesa je povezano z ravnotežjem in motorika gibanja, pri tem nam pomaga hitrost. Težava se najbolje demonstrira pri otrocih, ki morajo vse našteto osvojiti. Problem je kompleksnost motorike gibanja pedal, usmerjanja kolesa ter pravilne hitrosti. Poseben problem je hitrost, ki z večanjem olajša ravnotežje, vendar se otroci največkrat učijo na manjših prostori, ki ne dovolijo razvijanje višje hitrosti. Enak problem je pri klancih, saj so hitrosti majhne, motorika otežena zaradi upora prenosa pri premagovanju naklona loviti ravnotežje je prava umetnost. Ključ do premagovanja takih težav je v izbiri pravega prenosa, ki nam omogoča hkrati premagovanje naklona, ravnotežje ter motoriko gibanja. Satelitska navigacija nas razvaja, saj imamo na praktično vsakem metru možnost slediti začrtani poti ali najti ustrezno alternativo. Bolj napredne različice oziroma naprave nam nudijo tudi številne druge podatke, ki jih imamo lahko na razpolago takoj pri roki. Koristni so vsi zgoraj navedeni podatki ter številni drugi podatki. Najboljše kolesarske poti pa nam lahko ponudijo lokalni vodiči, ki ne poznajo zgolj poti, ampak tudi okolico, naravne in kulturne znamenitosti, veliko nam lahko povedo o življenju nekoč in danes na tem delu Slovenije. Z izmenjavo informacij lahko tudi individualno prilagodimo kolesarske poti v vseh značilnostih, uberemo drugo traso, izberemo ogled drugih ali dodatnih kulturnih spomenikov in podobno. Samostojno izbrane kolesarske poti puščajo največ svobode, hkrati pa zahtevajo največ odgovornosti. V tem primeru je kolesar sam odgovoren za vse: načrtovanje poti, orientacijo, iskanje najprimernejše poti, znamenitosti ob poti in vse ostalo. Hkrati pa tudi največ uči, saj je sama odgovornost in izvedba prinašata tudi največ izkušenj. Pri tem se tudi krepijo znanje, samozavest in značaj.

Kolesarske poti so lepo doživetje, ki nam omogoča pridobivanje številnih pozitivnih učinkov za samo kolesarsko kariero kot tudi osebne lastnosti in sposobnosti.

www.terme-zrece.eu/si/aktivnosti/poleti/kolesarjenje/kolesarske-poti

rekreacija triatlon

Triatlon, odlična odločitev

Triatlon je odlična odločitev za tako popolne začetnike ter za vse že aktivne športnike oziroma rekreativce.

Med športi je triatlon posebnost, rekreativni športniki imajo z njim možnost izboljšanja funkcionalnosti ter funkcij celotnega telesa. Posamezni športi te možnosti velikokrat nimajo, športniki in rekreativci si pomagajo kot vejo in znajo. Največkrat se odločijo za posebno vadbo v fitnes centrih, plavalnih bazenih ali kako drugače nadomestijo manjkajočo obremenitev telesa ter izboljšanje točno določene funkcije oziroma funkcionalnosti. Triatlon lahko to težavo elegantno reši, kolesarjem recimo ni potrebno posebej v fitnes obremenjevati s kolesarjenjem neobremenjene dele telesa. Pogosto pa je triatlon tudi logičen in zanimiv izziv športnikom, ki bi radi svoje znanje nadgradili. Tekači so lahko odlični, dosegli so svoje cilje ter ne želijo počivati na lovorikah. Idealna izbira je triatlon, saj svoje znanje več kot nagradijo ter imajo dodatne prednosti. Začetniki morajo dodatno trenirati tek, tekači pa imajo to področje že osvojeno. Potrebujejo zgolj dodatno izpopolnjevanje veščin plavanja in kolesarjenja. S temi športi so se lahko že seznanili, zato je nadaljevanje še toliko lažje. Kolesarjenje z majhno obremenitvijo recimo velja za odlično obliko regeneracije. Pri tem pedala ne vrtimo na vso moč, ampak dovolj za pospešitev procesa regeneracije. Na vsaki teki regeneraciji se kaj hitro utrne misel na triatlon ter nekoliko resnejše poganjanje pedal. Mnogim pa manjka zgolj en šport, saj dva že obvladajo ter imajo z njim dosežene rezultate. Tek in kolesarjenje sta pri mnogih rekreativcih združena, saj sta zelo posrečena izbira. Nekateri deli telesa so tako kompleksno zgrajeni, da jim odličen razvoj predstavljata oba športa. Tako se bolj napredni zavedajo pomena razvijanja telesa v popolnosti, plavanje je v takem primeru idealna izbira. Telo se zelo dobro razgiba ter pridobi na vitalnosti, postane z eno besedo bolj fit.

Triatlon je priložnost za vse aktivne, ki željo svojo dosedanjo športno pripravljenost izboljšati in okrepiti.

Več

Smuči za začetnike, varno učenje

Smuči za začetnike omogočajo varno učenje smučarskih veščin.

V ponudbah imamo številne smuči za začetnike, ki so bodisi izpostavljene ali na voljo poleg ostale ponudbe. Izpostavljene ponudbe ne bo težko najti, sicer pa velja biti pozoren na oznako carving smuči oziroma smuči s poudarjenim stranskim lokom. Takšne smuči za začetnike omogočajo hitrejše pridobivanje smučarskega znanja in izkušenj. Na splošno so vse smuči v ponudbi različnih velikosti oziroma dolžin, različnih oblik, različnih trdot ter so različno težke. Načeloma so dobre smuči za začetnike tiste, ki mehkejše ter lažje. Te lastnosti omogočajo, da je mogoče spreminjati smer smučanja z uporabo manjše sile ter pri manjših hitrostih. Takšne smuči za začetnike niso primerne za višje hitrosti, ker je njihovo obvladovanje bistveno težje. Vendar začetniki s tem večinoma ne bodo imeli težav, saj bodo prve korake počeli na manj zahtevnih progah ter velikokrat v spremstvu strokovnega nadzora. Strokovni nadzor omogočajo učitelji smučanja ali bolj vešči smučarji. Veliko ljudi se začetne korake naredi na nezahtevnih progah, po možnosti čim bliže doma. Takrat se bodisi učijo sami ali si zagotovijo pomoč ter nasvete bolj izkušenih smučarjev. V takih primerih so smuči za začetnike več kot dobrodošle, niso pa seveda nujne. Mnogi začnejo z raznimi starimi smučmi, ki se potikajo kje na podstrešju. Lastnosti so postranskega pomena, važna je primerna velikost ter vsaj za silo dobro stanje. Kar pomeni, da niso poškodovane, imajo delujoče vezi ter omogočajo vsaj zadovoljivo varnost za prve korake. Ko se odločimo za učenje oziroma smučarski tečaj je že bistveno bolj modro imeti smuči za začetnike, saj bomo tako lažje napredovali. Na razne stare smuči iz podstrešja ali kakšne druge že pozabljene smuči je bolje čim prej pozabiti. Napredek je danes bistveno hitrejši, tudi razmerama nove smuči kaj hitro zastarajo in postanejo manj primerne.

Smuči za začetnike so lahko izbrane nove, obstajajo pa tudi ponudbe rabljenih.

Tukaj

superge in tekaške steze

Kakovostne tekalne steze Sole

Vse se začne pri dveh dejavnikih: to sta visoka kakovost in cenovna dostopnost. Medtem ko SOLE tekalne steze niso najcenejši izdelki na trgu, so eni najcenejših glede na svojo odlično kakovost. Še ena velika prednost opreme SOLE so radodarni garancijski pogoji podjetja; več o tem spodaj. Tekalne steze SOLE so primerne za predane tekače ali tiste, ki trenirajo in potrebujejo kakovostno napravo doma. SOLE je našel popolno ravnovesje med domačimi potrebami in ceno. Ker so steze cenovno dostopne za povprečnega potrošnika, tako niso nujno namenjene za fitnes centre, kjer so deležne mnogo več uporabe.
Cene tekalnih stez SOLE se razlikujejo glede na več dejavnikov. Če boste našli pravo razprodajo teh tekalnih stez, se lahko cena giblje med 900 do 3,000 evri. Tako SOLE spada v srednji razred po ceni. Kar boste po tej ceni dobili pa je visoka kakovost.
Tekalne steze SOLE so ena izmed najboljše opreme, ki jo boste našli za tak denar. Vključuje nekaj najboljših lastnosti, ki jih bo cenil vsak ljubitelj fitnesa.
Medtem ko imajo številne tekalne steze SOLE podobne lastnosti, je tu nekaj, kar lahko pričakujete od večine modelov, a za točne lastnosti preverite vsak model posebej.
Da omenimo le nekaj; tekalne steze SOLE imajo ekstra široko tekalno platformo. SOLE F63, na primer, ima tekalni prostor velikosti 20″ x 60″. To je večje od standardnih tekalnih stez in daje veliko prostora za udoben tek. Drugi modeli imajo celo večje tekalne površine. To lahko zadovolji tekače z daljšim korakom.
Še ena odlična lastnost tekalnih stez SOLE, ki jo lahko najdete pri SOLE F65, je “preprosto zložljiv tekalni krov.” Krov teh tekalnih stez se lahko navpično zloži, da se lahko hranijo in manj motijo prostor pri vas doma. Ponovna postavitev steze je izjemno preprosta in varna. SOLE vključuje preprosto ročico, ki sprosti krov in nato hidravlični bat, ki težek krov samodejno in varno spusti. Nimate skrbi, da velik, težek del opreme pade na vas!

adidas

Adidas ultra boost je dosegljiva odličnost

Adidas ultra boost so dosegljivi vrhunski tekaški copati .

Tekačem po vsem svetu Adidas ultra boost ponuja številne revolucionarne novosti . Tekaški šport postaja vedno bolj priljubljen, skladno z njimi se tudi razvija. Začetniki imajo številne težave, vendar se z njimi učijo in izpopolnjujejo. Preko številnih treningov ter tudi naporov postopoma dozorijo v tekače z izkušnjami. Kmalu začnejo pogledovati po bolj kakovostni tekaški opremi. Adidas ultra boost je prava izbira za vse, ki željo napredovati ali ohranjati svoje odlične tekaške sposobnosti. Ena prvih zahteva vseh, ki želijo napredovati ali ohranjati svoje tekaške sposobnosti je blaženje. Začetnikom teža te lastnosti in zahteve velikokrat ni znana, čisto drugače pa je z vsemi naprednimi tekači. Prednost Adidas ultra boost se skriva na koncu imena, boost je pojem med blaženjem. To vrhunsko lastnost omogoča z vsebnostjo bistveno več boost materiala, kar pripomore k bistveno boljšem blaženju. Že vsak navaden laik bo v namenski tekaških copatih opazil pomembno razliko do navadni športnih copatov. Hoja ali tek v njih daje občutek mehkobe, hoja po trdi podlagi daje občutek hoje po z listjem nastlani podlagi. To lastnost Adidas ultra boost ponuja v vrhunski izvedbi, namenjena pa je predvsem blaženju vseh sil ob stiku stopala oziroma tekaškega copata z podlago. Na podlago namreč ne stopi tekač s silo podplata, ampak se na podplat prenese celotna sila teže tekača povečana z silo ustvarjeno pri teku. Vse to ima vpliv na tako organizem kot na rezultat, zato je Adidas ultra boost pravi balzam za organizem ter pogoj za dobre rezultate treninga ali nastopa. Dobre lastnosti blaženja se poznajo predvsem na manjši obremenjenosti telesa, potrebni manj obsežni regeneraciji ter posledično boljšim rezultatom. Tekači poznajo nekatere tipične bolečine oziroma poškodbe, zaradi katerih je njihov trening onemogočen za obdobje sanacije.

Adidas ultra boost jim omogoča edinstveno blaženje ter s tem izogibanje negativnih posledic tekaške aktivnosti.